خورشید - وبلاگی برای تمام دوستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم لله الرحمن ارحیم

زندگی در جریان است زندگی از روزهای خوش و غم هایی ایجاد شده که خود انسان ان را د رپی حوادثی که خودش در آن دخیل هست ایجاد می کند نمی دانم حوادثی که برای ما بنی پیش امد می کند چقدر ما را به این توجه و تفکر وا می دارد که شاید نگاه کسی در پی حوادثی که برای ما می افتد ما را دنبال می کند

چرا زندگی این قدر پیچیده و مجذوب است که درک این واقعیت برای ما انسان ها اینقدر سخت هست که نمی توانیم درک کنیم که وقتی داریم از این حوادث تلخ و شیرین عبور میکنیم این فقط ما نیستیم که توانستیم مشکلات و یا شادی ها را خود ایجاد کنیم امروز که این مطلب را برای اولین بار برای شما دوستان می فرستم جوانی از من پرسید چرا ما نمی فهمیم خدا هست سوالش واقعت برای من جالب بود چرا ما نمی فهمیم خدا هست راستش را بخواهید ما هنوز به درک خورشید بالای سر خویش هم نایل نشدیم نمی دانیم که این خورشید حاضر چگونه داره برای ما نور افشانی می کند اما دیده نادید ما ان را نمی بیند واقعا برای ما انسان ها جای تاسف است که درک این نور عظیم را نداریم و اندک شماری در پی این حقیقت هفت شهر عشق را گشته اند و به قول معروف ما هنوز اندر خم یک کوچه نشسته ایم ..

خدایا پس چرا نمی فهیم این نور ولایت بر ما می تابد و من عاجز از درک آن هستم چه موضوعی پیش امد کرده که من از امام خویش و مولای خویش از اقای خویش باز مانده ام اومرا به سوی خود فرا میخواند اما من گوش شنوایی برای شنیدن ان ندارم مشکل من از کجاست کند کاو چی را بکنم تا بفهمم از کجای این سرچشمه جداافتاده ام که اب زلالی به من نمی رسد و در گند اب زندگی در حال غرق شدن هستم اما خودم ان را ابی شرین می دانم و در حال خوشحالی از فرو رفتن در این عرغاب هستم ..

ولایت معنای دقیقی دارد که اطاعت تامرا خداوند از بنده اش را خواستار شده برای برگزیده خودش یازده ستاره اسمان ولایت امدند نور افشانی کردند گوهر وجودی خویش را به نمایش گذاشتند ولی ما انسان ها قدر ندانستیم و از وجود انها بهره نگرفتیم انها را چون پیامبران بنی اسرایل به شهادت رساندیم و از تخته پاره های برای نجات خویش در این دریای عمیق کمک خواستیم ما همچون فرزند نوح کشتی امن ولایت را ترک کردیم و به دنبال سرابی از کوهی بزرگ به سوی نابودی و غرق شدن رفتیم ..

خدایا به برکت وجود اخرین خورشید اسمان ولایت چشمان ما بنده عاصی را باز کن تا جمال پرنورش را دیده در میان خیل جانبازانش به نوکری و جانبازی مشغول شویم

انشالله

 



تاریخ : پنج شنبه 96/9/9 | 9:53 صبح | نویسنده : سعید شیرازی | نظر


  • paper | بک لینک | وب وب
  • وب چت مقاله تراکتور | وب ویستا باکس