بهمن 92 - وبلاگی برای تمام دوستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:

1- وقتی در فرودگاه امام باشید و ببینید که ماموران گذرنامه ناجا به طبیعی‌ترین و عادی‌ترین شکل ممکن با خانمی که برای ورود به ایران مقابل اتاقک شیشه‌ای گذرنامه ایستاده و روسری به سر ندارد (یک خانم عاقل و بالغ و ایرانی بدون روسری و شال و.... در برابر گیت گذرنامه در ساعت 3 صبح روز دوشنبه 25/2/92) برخورد کرده و او را به دلیل یک اشکال در گذرنامه مدتی معطل کرده و بعد کارش را راه می‌اندازند اما هیچ دخالتی در بی‌حجابی او نمی‌کنند، مطمئن می‌شوید که عزیزان سختکوش ناجا چنان به نظم اعتقاد دارند که دلاورمردان پلیس گذرنامه در وظایف همکارانشان در پلیس امنیت اخلاقی مداخله نکرده و کار را به کاردان می‌سپارند! مگر معنای پلیس تخصصی یا تخصصی شدن پلیس همین نیست!

در همین جا از سردار دکتر احمدی‌مقدم درخواست می‌کنیم ضمن بازبینی فیلم صحنه مذکور، ماموران بانظم و تخصصی پلیس گذرنامه را (ماموران فوق‌الذکر) مورد تشویق کتبی، شفاهی و عملی قرار دهند!

2- مدتی پیش پلیس فتا (پلیس فضای مجازی) اراده کرد با مزون‌های لباس زنانه داخل کشور که تصاویر بی‌حجاب و مفسده‌انگیز زنان و دختران ایرانی را در سایت‌های خود استفاده کرده و خود را تابع قوانین جمهوری اسلامی معرفی می‌نمودند برخورد قانونی کند!

الان مدتهاست که از آن اراده گذشته اما هنوز آن سایتها با امنیت و آرامش به استفاده از تصاویر مستهجن زنان ایرانی در سایت‌های خود به صورت رسمی و علنی مشغولند! لذا از مدیران پلیس فتا خواستاریم مشخص کنند که:

الف) از اراده تا عمل در اداره آنها چقدر طول می‌کشد؟

ب) آیا پس از اراده با دستور توقف عمل از جانب مقامات مافوق رو به رو شده‌اند؟

ج) واقعا فیلتر کردن چند سایت فاسد و مقابله با مروجان فساد اینترنتی فعال در کشور و دارای نشانی و شماره تلفن مشخص، این قدر پیچیده یا وقت‌گیر است که پس از گذشت روزهای بسیار هنوز در خصوص این سایتها مقابله قانونی رخ نداده است؟!



تاریخ : یکشنبه 92/11/27 | 7:9 عصر | نویسنده : سعید شیرازی | نظر

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه نشست ستاد تبلیغات دفاعی کشور با تبیین ابعاد قدرت نرم انقلاب اسلامی که همراه با توان بالای دفاعی جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی ایران را تقویت و دشمن را زمین گیر کرده است اظهار داشت: دوران تهدیدات جنگ‌های یک سویه سپری شده است و ملت بزرگ ایران در راه حراست از انقلاب اسلامی و اعتلای کشور، در صورت هرگونه اقدام نظامی دهان آمریکا را خرد می‌کند.

وی افزود : سرسپردگی دولت آمریکا به صهیونیسم موجب وهن مردم و جامعه آمریکاست و اسناد موجود و مسلّم گویای آن است که ایالات متحده آمریکا سرانجام از همین ناحیه دچار ضربه اساسی و متلاشی کننده خواهد شد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در ادامه با ستایش حضور گسترده، پرنشاط، با بصیرت و پر رنگ‌تر آحاد ملت ایران در راه‌پیمایی حماسی و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: عظمت وصف ناپذیر راهپیمایی امسال که بخشی از آن ناشی از گستاخی و بی ادبی‌های حاکمان آمریکا نسبت به جامعه ایران اسلامی بود، نشانه روشنی از عزم و اراده مستحکم و انقلابی ایرانیان غیور برای مقابله با هرگونه زیاده خواهی استکبار است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح پیام‌های راه‌پیمایی امسال را معنادار و بسیار عبرت‌آموز توصیف و گفت: از عبرت‌های مهم راهپیمایی 22 بهمن، اعلام پیام مقاومت مردم به کارگزاران نظام مبنی بر ایستادگی و صبر در برابر ناملایمات و دشواریهای روز افزون و لزوم توجه صد در صدی به توانمندی‌های داخلی و بی اعتمادی کامل نسبت به رژیم آمریکا بود که نقطه هراس و نگرانی دشمن به شمار می‌رود.


تاریخ : یکشنبه 92/11/27 | 7:7 عصر | نویسنده : سعید شیرازی | نظر


به گزارش فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره 101 شهید تخریب‌چی گیلان در مهدیه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای تخریب‌چی این استان، اظهار کرد: شهدا وصل به نور خداوند هستند.

وی با بیان اینکه ائمه (ع) شیفته شهادت بودند و لقاءالله آرزو و هدف است، افزود: شهدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی هستند و از حریم دین و قرآن دفاع کردند.

امام جمعه موقت تهران شهدا را حفظ کننده پایگاه‌های توحید خواند و گفت: قرآن می‌فرماید شهدا زنده هستند و این سخن خداوند است.

وی با تا?کید بر اینکه حتی نباید در فکرها بگنجد که شهدا مرده‌اند، تصریح کرد: شهدا نزد خداوند روزی می‌خورند.

موحدی‌کرمانی، مقام شهدا را بسیار والا خواند و افزود: ارواح طیبه شهدای 101 شهید تخریب‌چی گیلان طبق گفته قرآن زنده هستند.

*تفکر شهادت‌طلبی مردم ایران را مقاوم کرده است

وی با اشاره به اینکه تفکر شهادت‌طلبی مردم ایران را مقاوم کرده است، ادامه داد: مردم ایران از دشمن هراس ندارند و افتخارشان شهادت است.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: در جنگ هشت ساله زمزمه‌های عاشقانه رزمندگان در نیمه‌های شب به گوش می‌رسید.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی انسان را در مقابل دشمنان مقاوم می‌کند، تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس از خود گذشتند و ایثارگری کردند و شهادت افتخارشان بود.

موحدی‌کرمانی روحیه شهادت‌طلبی را کارساز خواند و خاطرنشان کرد: سرنوشت جنگ را سلاح رقم نمی‌زند و آمریکا سخت اشتباه کرده و در دل خود از ایران می‌ترسد و می‌لرزد.

*آمریکا با گزینه نظامی روی میز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

وی متذکر شد: مقام‌های آمریکایی تکرار می‌کنند گزینه نظامی روی میز است، آمریکایی که با تمام وجود حامی شاه بود هیچ غلطی نتوانست کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: حزب‌الله در جنگ 33 روزه سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زدند و این روحیه را از ملت ایران آموختند.

وی با بیان اینکه آمریکا نمی‌فهمد چه می‌گوید، افزود: آمریکا به دلیل حماقت و نفهمی هر روز ضعیف‌تر شده است.

موحدی کرمانی تصریح کرد: اگر آمریکا حماقت کند بداند انسان‌های عاشق انقلاب اسلامی حتی در جهان و داخل آمریکا حضور دارند و تمام منافع استکبار را به خطر می‌اندازند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی دارای نیروهای مسلح قوی است، اظهار کرد: ایران اسلامی موشک‌های دوربرد دارد.

*توان شلیک ایران به تمام نقاط تل‌آویو

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مورد هدف موشک‌های ایرانی است، افزود: ایران توان شلیک به تمام نقاط رژیم صهیونیسم را دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه آمریکا به این اقتدار ایران اذعان دارد، گفت: مردم ایران بیدار و مقاوم هستند و این رمز پیروزی جمهوری اسلامی است.

وی ایمان، صبر و اتحاد را از شاخصه‌های مردم ایران نامید و افزود: طبق فرموده قرآن مومنان باید یکدیگر را به صبر دعوت کنند و پیروزی در سایه استقامت و وحدت تحقق می‌یابد.

*اختلاف بزرگ‌ترین خطر برای نظام اسلامی است/مردم ایران به ولایت وفادار هستند

موحدی‌کرمانی اختلاف را یکی از بزرگ‌ترین خطر برای نظام اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: در امور نباید کارشکنی شود.

وی برقراری پیوند بین دولت و ملت را مورد تا?کید قرار داد و افزود: اختلاف‌ها باید به صفر برسد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قرآن مومنان را به تقوا دعوت می‌کند، تصریح کرد: باید به فکر مومنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه گیلان 8 هزار شهید دارد، یادآور شد: گیلان 135 شهید روحانی و 21 هزار جانباز دارد و این از افتخارات استان است.

موحدی‌کرمانی با بیان اینکه گیلانی‌ها در فتنه 88 یک گام جلوتر بودند، خاطرنشان کرد: مردم گیلان یک روز زودتر به رهبری ابراز وفاداری کردند و در غیبت کبری تنها ولایت را داریم و مردم ایران نسبت به ولایت وفادار هستند.



تاریخ : یکشنبه 92/11/27 | 7:6 عصر | نویسنده : سعید شیرازی | نظر


  • paper | بک لینک | وب وب
  • وب چت مقاله تراکتور | وب ویستا باکس