آبان 92 - وبلاگی برای تمام دوستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنر خیرمقدم جالب برای هاشمی در شیرگاه

 

به گزارش وبلاگستان پایگاه خبری انصارحزب الله،‌ حامدطالبی در وبلاگ نخ تسبیح نوشت:
چند روز پیش هاشمی رفسنجانی سفری به استان مازندران داشت و بخشی از این سفر را نیز به سخنرانی در شهر شیرگاه ( شهرستان سوادکوه) اختصاص داد.

دیروز (جمعه) که از منزل مادری در مازندران به تهران برمیگشتم، هنوز بنرهای خیرمقدم سفر هاشمی از بلوارهای شیرگاه جمع نشده بود. مقداری که دقت کردم، نکته جالبی توجهم را جلب کرد؛ بنرهای خیرمقدم که در سرتاسر بلوار شیرگاه نصب شده بود، عکس و طراحی مشترک داشت ولی نوشته های زیر آن با هم متفاوت بود.

نتیجه اینکه ظاهرا شیفتگان آقای هاشمی رفسنجانی یک نوع بنر را به اسم های گوناگون برای گلباران کردن مقدم ایشان چاپ کرده اند ولی حتی حوصله یا وقت نداشتند که طراحی بنرها را عوض کنند! و فقط زیر هر کدام اسم‌های مختلف نوشته اند تا همگان تصور کنند طیف‌های مختلفی در حال گلباران کردن مقدم جناب آقای هاشمی رفسنجانی هستند!


عکس سمت راست: جمعی از بسیجیان خیابان شهید اسلامی/ سمت چپ: جمعی از اهالی همان خیابان!


تاریخ : شنبه 92/8/4 | 6:39 عصر | نویسنده : سعید شیرازی | نظر

بمب‌اتمی اول را در کویر بیندازید و بعدی‌را در تهران!

 

 

در حالی که برخی گزارش ها حاکی از تلاش نزدیکان دولت یازدهم حتی برای برچیدن پوسترهای ضدآمریکایی از سطح شهر تهران است، چهره های بانفوذ دولت آمریکا همچنان با خیال راحت از تهدید نظامی ایران سخن می گویند.

به گزارش جهان، در جدیدترین اقدام از این دست، یکی از ثروتمندترین مردان آمریکا، ایران را حتی تهدید به حمله اتمی کرد!


"شلدون ادلسون" در جلسه سخنرانی در یک میزگرد دانشگاهی در نیویورک گفته است که آمریکا با انداختن بمب اتمی بر کویر ایران باید به این کشور در مورد برنامه اتمی اش هشدار دهد.


آنچنان که بی بی سی نوشته است، وی از دوستان بنیامین نتایاهو نخست وزیر اسراییل است و کمک های گسترده مالی اش به جمهوری‌خواهان آمریکا و مراکز مطالعاتی طرفدار اسراییل در واشنگتن او را به یکی از پر نفوذترین حامیان گروه های طرفدار تحریم و برخورد نظامی با ایران تبدیل کرده است.


او پس از انتقاد شدید از باراک اوباما به دلیل گفتگوی تلفنی با رییس جمهور ایران از سیاست مذاکره با ایران انتقاد و او را به ضعف در برابر ایران متهم کرد.


آقای ادلسون در پاسخ به پرسش مجری جلسه گفت رییس جمهور آمریکا باید اول به ارتش دستور بدهد یک بمب اتمی بر روی کویر ایران بیندازند، آن وقت به رییس جمهور ایران تلفن بزند و بگوید: "آن بمب را دیدی؟ بمب اتمی بعدی در تهران فرود خواهد آمد. اگر بر موضع سرسختانه خود پافشاری کنید به کلی محوتان می کنیم."


افرادی مانند ادلسون با توجه به داشتن سبقه سیاسی و ثروت کلان، تاثیر محسوسی در تصمیمات مقامات آمریکایی دارند. شاید بتوان مخالفت مجلس سنا با درخواست اوباما برای به تاخیر انداختن تصویب تحریم های جدید علیه ایران را در همین راستا ارزیابی کرد.


واقعیت هایی از این دست روشن می کند که دستگاه دیپلماسی ایران باید با بدبینی تمام به مصاف طرف غربی برود و از سوی دیگر در تلاش برای کاهش نفرت ملت ایران از آمریکا و فراموشی جنایت های این کشور نباشد.



تاریخ : شنبه 92/8/4 | 6:33 عصر | نویسنده : سعید شیرازی | نظر

آمریکا:جاسوسی‌ازفرانسه کاراسرائیلی‌هابود

 

روزنامه لموند که اخیرا رسوایی استراق‌سمع 70 میلیون تماس تلفنی و پیامکی را افشاء کرده بود اعلام کرد که آمریکایی‌ها به صورت تلویحی موساد و واحد اطلاعاتی سایبری اسرائیل را مسؤول این عملیات معرفی کرده‌اند.

به گزارش تسنیم به نقل از دیلی‌میل نوشت: این اسرائیلی‌ها بودند که در پس جاسوسی از فرانسه قرار داشتند نه آمریکایی‌ها.

در آخرین گرهی که به رسوایی اخیر جهانی افزوده شده،‌ چنین اعلام گشته که مأموران اسرائیلی در یک ماه بیش از 70 میلیون تماس تلفنی و پیامک را ردیابی کرده‌اند.

تاکنون فرانسوی‌ها آمریکا را مقصر دانسته و حتی سفیر این کشور در پاریس را برای ارائه توضیحات فرا می‌خواندند.

اما روزنامه لموند دیروز (جمعه) مدارکی ارائه داد که نشان می‌داد در حقیقت مأمورین اسرائیلی به این تماس‌های تلفنی گوش می‌دادند.

فرانسوی‌ها در ابتدا گمان می‌کردند که آمریکایی‌ها ارتباطات تلفنی نیکلاس سارکوزی،‌ رئیس‌جمهور وقت این کشور، را زمانی که وی آماده انتخاب مجدد در سال 2012 می‌شد، شنود کرده‌اند.

زمانی که مأمورین ارشد اطلاعاتی فرانسه برای دریافت توضیحات درباره این رسوایی وارد واشنگتن شدند آمریکایی‌ها به صورت تلویحی به آنها اعلام کردند که این جاسوسی‌ها را اسرائیلی‌ها انجام داده‌اند.

سندی که در لموند منتشر شده نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها از انکار دست داشتن موساد و نیز واحد سایبری اطلاعاتی اسرائیل در این رویدادها اجتناب ورزیده‌اند.

در این سند بارها به "عملیات‌های دسترسی مناسب"، شاخه‌ای از آژانس امنیت ملی آمریکا که مسؤول حملات سایبری است، اشاره شده است.

در این سند چنین نوشته شده است: واحد "عملیات‌های دسترسی مناسب" به صورت عمدی از موساد یا واحد سایبری اطلاعاتی سؤالی درباره دخیل بودنشان [در جاسوسی از فرانسه] سؤالی نپرسیده زیرا فرانسه یک هدف تأیید شده برای مباحث دو جانبه نیست.

در مقاله لموند که یکی از نویسندگان آن گلن گرین‌والد – نویسنده‌ای که با ادوارد اسنودن در ارتباط است – نوشته شده اعلام کرده که اسرائیلی‌ها این جاسوسی را انجام می‌دادند.

مقامات اسرائیلی دست داشتن در این عملیات‌ها را رد کرده‌اند.


تاریخ : شنبه 92/8/4 | 6:26 عصر | نویسنده : سعید شیرازی | نظر


  • paper | بک لینک | وب وب
  • وب چت مقاله تراکتور | وب ویستا باکس