یک کودک فلج در حرم حضرت عباس - وبلاگی برای تمام دوستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شب گذشته در حالی که زائران دور ضریح مطهر حضرت ابالفضل(ع) در حال زیارت بودند ناگهان صحنه‌ای بسیار زیبا و معجزه‌ای که فقط مخصوص اولیاء الهی و بندگان صالح اش است توجه همه را جلب کرد و حال و هوای عجیبی در حرم آن حضرت ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به کربلای معلی،شب گذشته نهم بهمن ماه مصادف با شانزدهم ربیع الثانی بار دیگر زائران حرم بهشتی حضرت باب الحوائج ابالفضل العباس(ع) یکی از نمونه های لطف و کرم اربابشان را با چشم های جسم خود به نظاره نشستند و با دیدن این معجزه تنها فریاد می‌زدند "یا ابالفضل" "یا باب الحوائج".

ساعت حدود 8شب به وقت عراق بود که زائران ایرانی در ضلع شمالی حرم حضرت عباس در حال عزاداری بودند که خبر رسید دقایقی پیش "کودک مریضی شفا گرفت" که همین خبر کافی بود تا جو دیگری بر عزاداران غلبه کند و همه را به حال و هوای دیگری ببرد و نگاه‌ زائران را در حالی که ذکر شریف " امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو " را بر لب داشتند به سمت ضریح باب الحوائج بیشتر جلب کند.

پس از این خبر برای اطمینان از صحت و سقم آن، خبرنگار اعزامی بعثه به سراغ مامورین حرم و اطراف ضریح مطهر رفت و جویای ماجرا شد که چندتن از آنان با تایید این خبر گفتند:لحظاتی پیش کودک فلج که ساکن عراق بود به دست با کفایت ارباب بی دست شفا گرفت و به همراه خانواده‌اش رفت.

همچنین سراغ دفتر ثبت حوادث و اتفاقات حرم را گرفتیم که عرب ها به آن"لجنه الاعلام" می‌گویند از آنجا نیز سوال کردیم که آیا خبر شفای این کودک صحت دارد،که مسوول آن هم این خبر را تایید کرد.

شایان ذکر است هر انسان معتقدی شکی ندارد که خاندان اهل بیت(ع) احترام و جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند متعال دارند و در طول تاریخ لطف و کرم و توجهات آنان همواره شامل حال همگان بوده و حتی شامل حال پیروان ادیان و مذاهب دیگر هم شده است بنابراین علت پیگیری این خبر از سوی ما تنها برای اطمینان از صحت و سقم آن و جلوگیری از هرگونه شایعه پراکنی و نقل قول های متفاوت و متناقض بوده است.

و در پایان ما هم می‌گوییم خدایا هرکس با یک نیت و حاجتی به درگاه کبریایی "باب الحوائج" می‌آید و او را شفیع خود قرار می‌دهد و امیدوار به دستان با کفایت و مشکل گشای ابالفضل است تا حاجت روا شود پس قسمت می‌دهیم به عزت و احترام رسول خدا و خاندان پاک ومطهرشان، حاجات همه ما را آنچه که به صلاحمان است برآورده بفرما." آمین یارب العالمین"



تاریخ : شنبه 92/1/10 | 6:57 عصر | نویسنده : سعید شیرازی | نظر


  • paper | بک لینک | وب وب
  • وب چت مقاله تراکتور | وب ویستا باکس